Estou comovido...
http://www.youtube.com/watch?v=rR33eoSLQQ8
Exterior Mods
Championship White (NH-0)
shaved door moldings, shaved roof moldings, & shaved antenna, battery terminals on back bumper, custom NH-0 headlights, 50/50 taillights, black Benen tow hooks front & rear
soon to be .... CTR headlights, 2 C/F mugen lips from Seibon
Motor & Tranny
B18a1 block: bored 20 over, golden eagle pistons & rods, block guards
gsr head: skunk2 dual valve springs, skunk2 sprint retainers, skunk2 camshafts, skunk2 pro cam gears, edlebrock victor x intake manifold, golden eagle fuel rail, golden eagle HD main stud kit, golden eagle HD head stud kit, 1000cc precision injectors, power throttle body spacer, gater racing belt, CTR cam seal, custom catch can with 2 filters, BDL industries fuel filter, Samco sport hoses, etc.,
GSR tranny with ACT stage 2 clutch
custom ram horn turbo manifold, 6076E precision power turbo, custom welded 3" intercooler piping, mishimoto radiator, mishimoto intercooler, tial b.o.v., tial wastegate, Custom welded 3" downpipe all the way to HKS C/F with titanium tip exhaust pipe, etc.,
Suspension & Brakes
full Skunk2 Pro S suspension all around, skunk 2 camber kits, skunk2 control arms, skunk2 lower and upper control arms, Beaks lower tie bar, SI rear disc brakes, but also Wilwood Braking system all around the car with crossed & drilled rotors .... 12" rotors in the front & 11" rotors in the rear
Wheels & Tires
17" CCW Classics ... i forgot the specs but will post up when i get the info
Interior Mods
SiR gauge cluster, triple gauge pod, volt meter, wide band, boost gauge, oil pressure, & air/fuel, Nardi steering wheel, NR>G innovations hubs for quick release, CTR shift boot, skunk2 shift knob, skunk2 dual bend short shifter, etc.,
soon to be ..... bride seats, bride material for rear seats, etc.,
i know i'm missing alot more specs but i will update it when i do a once over on the car
enjoy !!!
Última edição por rZm; 16-08-2009 às 13:07.
Estou comovido...
Esse carro deve de estar muito agradecido a quem o fez voltar as origens!
5*
não percebo é porque carga de agua o gajo que o restaurou se lembrou de alisar a lateral...enfim.
bem mlhr mesmo... so nao gostei das jantes...
o gajo merece uma estátua..
Honda S2000 AP1 & Audi A4 Avant B6
as jantes e a lateral do carro nao me agradam a 100% mas está mesmo milhoes de vezes melhor do que no inicio
conheço um projecto português de um 'restauro' de um CRX que estava completamente xuning e apoio imenso esse tipo de projectos!
ficou muito porreiro !
2 old 4 this $hit
Pessoalmente só não gosto mto das jantes... ou melhor, se as pintasse o centro de dourado, estilo as q foram usadas no restauro, até nao ficavam mal!
A lateral... acho q fica excelente lisa! Dá um ar mto mais limpo e actual ao carro!
Fico curioso de saber q espelhos foram usados.
Built, not bought!